Skoleindskrivning til skoleåret 2024-25

Indskrivning
Du kan skrive dit barn op til en københavnsk folkeskole og fritidsinstitution/KKFO fra mandag 6. november til og med søndag den 26. november 2023.
Du skriver dit barn op på www.kk.dk/skoleindskrivning. Her afgiver du dine ønsker til skole, og om du ønsker en plads til dit barn på en fritidsinstitution.
www.kk.dk/skoleindskrivning kan du se, hvilken (distrikts)skole dit barn hører til ved at indtaste jeres (barnets) adresse. Du kan også se, hvilken fritidsinstitution/KKFO, der er tilknyttet skolen. Dit barn er altid sikret en plads på jeres distriktsskole.
Du skal bruge dit NemID for at kunne skrive dit barn ind. Har du ikke NemID, skal du kontakte os på skolen, så hjælper vi dig videre.

Åbent hus
Du kan også komme til Åbent hus på skolen , hvor du har mulighed for at stille spørgsmål til dit barns skolestart.
Vi holder åbent hus for alle interesserede onsdag 8. november 17-19. på afd. Sjællandsgade 10.
Her fortæller vi om Guldberg Skole.
Du kan læse mere om skolen i vores pjece, som du finder her og se vores præsentationsfilm her.

Vi glæder os til at se jer.

Vh. Morten Nielsen, skoleleder